Wednesday, July 29, 2009

Kematian:Antara Teoh Beng Hock dan Norita Shamsudin




Dalam perjalanan pulang ke rumah....sambil tue aku layan radio Sinar FM....segmen yg aku suka Buletin Sinar yg diambil dari berita Bernama..

"Terdapat DNA lelaki misteri pada belakang pakaian dan tali pinggang mendiang Teoh Beng Hock.."

Sampai rumah aku buka internet...cari berita yg baru aku dengar tadi.....

Malaysiakini ; DNA siapa di pakaian Teoh..?

Berita Harian ; DNA lelaki misteri pada baju, tali pinggang Teoh..?


Persoalan tak pernah "mati" utk difikirkan oleh aku yg "pekak" ini...
Adakah kita akan mendengar dan melihat satu lagi kes yg berkemungkinan hampir sama dengan kes TEOH BENG HOCK ini iaitu kes kematian NORITA SHAMSUDIN..?




Persamaannya ialah...tertuduh..iaitu Hanif Basri terlepas dari hukuman mati apabila terdapat keraguan dimana terdapat DNA /AIR MANI MISTERI didalam vagina mangsa..selain daripada DNA/AIRMANI Hanif Basri..?


Sehingga sekarang siapakah yg pemiliki DNA/air mani yg terdapat pada mangsa iaitu Norita Shamsudin..?
Adakah akan berlaku keraguan seperti ini didalam kes kematian Teoh pula...sekarang 1Malaysia dikejutkan dengan kehadiran DNA lelaki Misteri....?

Cakap-cakap kedai kopi dan forum-forum yg belegar-legar dikalangan rakyat "pekak"....dimana ada pendapat menatakan bahawa DNA/Air Mani Lelaki Misteri pada Norita Shamsudin dimiliki oleh seoran VIP atau VVIP....sebab itulah pihak pendakwa gagal mencari siapakan pemiliknya dan berkemungkinan pembunuh sebenar NORITA SHAMSUDIN..

Adakah selepas ini kita akan mendengar lagi cakap-cakap di kedai kopi dan di forum-forum bahawa...ada pembunuh didalam kes Teoh tetapi ianya Lelaki Misteri...

Atau akan hadir "seekor kambing hitam yg akan mengaku 'beliaulah" kambing hitam itu utk menyelesaikan kes kematian 'popular' 2009.....

4 comments:

mack said...

BEGITULAH 1 MALAYSIA IDAMAN PEMIMPIN KITA

Anonymous said...

Malaysia The Boleh Land!

Anonymous said...

dlm kes Norita Shamsudin,bkn kbnaran yg di cari,tp kburukan dia yg di tonjol kn.ada ssuatu yg tk kna dlm prbicaraan tu.

IMAM MUHAMMAD JIBRIL AL-KHAIR said...

Tiada Lelaki Misteri... manusia pembunuh itu memang wujud...cuma diselindungkan atau berlindung... Hanya Allah Yang Maha Tahu siapa lelaki misteri ini... namun, lambat laun kita akan tahu juga... Allah itu Maha Adil... sabar saja la...

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!
"Saya memerlukan sokongan 1.2 juta penjawat awam. Sekiranya anda mahu dibayar gaji yang lebih baik di masa depan, saya perlu mengukuhkan asas perolehan kerajaan kerana kalau tidak, dari mana saya akan dapat wang untuk membayar penjawat awam?"- petikan kenyataan Najib Razak yang mengaku tiada idea lain utk nak bayar gari penjawat awam melainkan kenakan cukai kepada semua rakyat..Pada masa yang sama Kerajaan BN mahu mengurangkan cukai syarikat/cukai koparat..Pada 1988 cukai koparat adalah 40%..tetapikini telah dikurangkan kepada 25%..

Tapak-Tapak di Apadianie sejak 24 Mac 2009