Friday, June 19, 2009

Adun Pangkor ; Kembalikan Lenaku...!!!





Saya pasti Adun pangkor ini sudah mengetahui permohonan YB Nizar memohon supaya keputusan Mahkamah Rayuan yang mengisytiharkanya sebagai menteri besar Perak yang sah, digantung sehingga rayuan di Mahkamah Persekutuan selesai.


Agaknya kini dia sudah tidak bole tidur lena kembali..pelbagai igauan buruk yg bermain dimatanya seandainya permohonan YB Nizar ini diterima oleh Mahkamah Persekutuan..


Kemungkinan besar selepas hanya bertegur sapa di perkarangan Hospital di Perak baru-baru ini sudah menunjukan Adun Pangkor ini "tidak selesa" utk bertentang mata dengan YB Nizar..


Dan kini kedengaran pula permohonan yg "menikam kalbu" sudah meresahkan beliau...


Sudahlah tindakan YB Nizar di Parlimen sudah dirakam oleh lensa sejarah dan juga mendapat perhatian Dunia...oleh itu makin "panas" lah malam-malam buat Adun Pangkor ini..


YB Nizar tidak akan membuatkan Adun Pangkor "selesa"..."senang lenang".."tidur lena"..."bergelak ketawa" walaupun sesaat..selagi mana DUN Perak tidak dibubarkan..

DATUK Seri Mohamad Nizar Jamaluddin memfailkan rayuan bagi mengetepikan keputusan Mahkamah Rayuan mengisytiharkan Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir sebagai Menteri Besar Perak yang sah di Pejabat Pendaftar Mahkamah Persekutuan, Putrajaya, petang tadi.

Ingin saya seorang technician "pekak" ini berkongsi pendapat buat Adun Pangkor..elok dan molek benar Datuk memohon mengadap Sultan Perak dan seterusnya memohon pembubaran DUN Perak....jika Datuk ingin menjalani hidup seperti sediakala..sejahtera...aman sentosa..dan disayangi oelh segenap lapisan masyarakat baik di negeri Perak mahupun seluruh Malaysia...


Persetankan Najib yg sudah tidak relevan utk menjawat jawatan PM...dengan hanya "seciput" sahaja pemimpin Dunia yg mengiktiraf Najib sebagai PM Malaysia...apatah lagi seluruh dunia sudah mengikuti "video bersiri" yg memaparkan kisah seorang perempuan dibalik tirai pemerintahan Malaysia...


Janganlah Datuk terjerumus dalam percaturan "perempuan p*&/#@" tersebut yg semakin jelas "mengkambing-hitamkan" Datuk secara terang-terangan dan bukanya secara halus-halusan..

No comments:

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!
"Saya memerlukan sokongan 1.2 juta penjawat awam. Sekiranya anda mahu dibayar gaji yang lebih baik di masa depan, saya perlu mengukuhkan asas perolehan kerajaan kerana kalau tidak, dari mana saya akan dapat wang untuk membayar penjawat awam?"- petikan kenyataan Najib Razak yang mengaku tiada idea lain utk nak bayar gari penjawat awam melainkan kenakan cukai kepada semua rakyat..Pada masa yang sama Kerajaan BN mahu mengurangkan cukai syarikat/cukai koparat..Pada 1988 cukai koparat adalah 40%..tetapikini telah dikurangkan kepada 25%..

Tapak-Tapak di Apadianie sejak 24 Mac 2009