Monday, June 1, 2009

PADAN MUKA HANG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

foto; ISRAEL LANCHO terangkat selepas perutnya dirodok tanduk lembu di Madrid baru-baru ini.
MADRID - Acara sukan laga lembu di sini berakhir dengan tragedi apabila seorang matador, Israel Lancho ditanduk lembu jantan sebelum dilambung beberapa kali ke udara, lapor sebuah akhbar semalam.
Kesakitan jelas terpapar pada wajah Lancho apabila tanduk lembu tersebut menusuk dadanya sehingga menyebabkan darah terpercik keluar.
Dalam insiden di pesta laga lembu Las Ventas dekat sini pada minggu lalu, Lancho, 30, mengalami luka sedalam kira-kira 20 sentimeter.
Akhbar-akhbar Sepanyol menyatakan matador berkenaan bernasib baik kerana tanduk haiwan itu hampir-hampir menusuk jantungnya.
Malah, Lancho sendiri mengakui dia tidak menyangka akan hidup selepas insiden ngeri itu.
Dia dijangka berada di unit rawatan rapi (ICU) di sebuah hospital di sini selama beberapa hari lagi sebelum mendapatkan rawatan susulan di sebuah klinik untuk tempoh sekurang-kurangnya seminggu. sumber - kosmo
usinkata; Inilah balasan kepada "penjenayah".."penzalim"..diseksa binatang itu umpama barang mainan..bintang itu mahkluk ALLAH...hormatilah dan kasihanilah ia..ini tidak diseksa sebegitu kejam....
Memang benar kalau dah nama "zalim"..tuan punya diri pun "zalim"..tengokah nama matador bodo tue.."ISRAEL LANCHO"...
Kini baru dia rasa macam mana lembu itu rasa apabila ditusuk dengan pedang berkali-kali..sekali kena "rodok" baru dia tau langit tue tinggi ka rendah..sekali kena dah melambung...padan muka hang!!!!

No comments:

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!
"Saya memerlukan sokongan 1.2 juta penjawat awam. Sekiranya anda mahu dibayar gaji yang lebih baik di masa depan, saya perlu mengukuhkan asas perolehan kerajaan kerana kalau tidak, dari mana saya akan dapat wang untuk membayar penjawat awam?"- petikan kenyataan Najib Razak yang mengaku tiada idea lain utk nak bayar gari penjawat awam melainkan kenakan cukai kepada semua rakyat..Pada masa yang sama Kerajaan BN mahu mengurangkan cukai syarikat/cukai koparat..Pada 1988 cukai koparat adalah 40%..tetapikini telah dikurangkan kepada 25%..

Tapak-Tapak di Apadianie sejak 24 Mac 2009